KATEGORİLER

31 Mart 2020 Salı

KARTPOSTAL MİMİ

Sadece C.'nin ilk mim'ine katılmaya çalışacağımı söylemiştim. Arkadaşımız,  üzerinde ufacık notların yazıldığı birer kartpostal hazırlayıp ister kişiye özel, ister genele açık paylaşmamızı önermiş.
Manxcat/Kuyruksuz Kedi'nin blogunda verdiği bir sitenin yardımıyla bir şeyler yapmaya çalıştım. Evlere kapandığımız bugünlerde en çok ihtiyacımız olan moral desteğini veren bütün blog arkadaşlarıma gönderiyorum hazırladığım yandaki kartpostalı. Ellerimizi dezenfekte edelim, sadece bu günlerde değil, her zaman sağlıkçılarımızın kıymetini bilip onlara sahip çıkalım. Kartpostalın üzerine tıkladığınız zaman bana içinde bulunduğum ruhsal durumu çağrıştıran güzel bir müzik çıkacak karşınıza. İsteyen arkadaşlar bu etkinliğe katılıp yaratıcılıklarını paylaşabilir ve bu eğlenceye katılabilirler. 

16 yorum:

  1. Gerçekten cok iyi bir mim oldu.Herkes bir nebze umut paylaştı.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, değişiklik işte, biraz olsun eğlendik ve dostlara iyi dileklerimizi göndermemize, teşekkürlerimizi sunmamıza vesile oldu:)

      Sil
  2. Ellerinize sağlık.. hem kart, hem içindeki mesaj, hem de müzik bir numaraydı :)

    YanıtlaSil
  3. Kartpostal alıp/göndermeyi çok severdim bir zamanlar. Ne güzel bir alışkanlıktı.Teşekkürler bize attığınız kartpostal için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek, ben size teşekkür ederim desteğiniz için:)

      Sil
  4. Çok güzel olmuş! Evet böyle günlerde arkadaşlık, biraz moral ve destek çok önemli :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağ olun efendim:) Haklısınız, fikir sizindi:)

      Sil
  5. çok güzel, bana sahilde geçirdiğim yaz günlerini hatırlattı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aman ne güzel, bundan sonra arada yapmak lazım. Hem özgün bir şeyler çıkartmış oluruz.:)

      Sil
  6. Olmuş olmuş :))))
    We're all here for one another :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha iyisi de olabilir aslında. Verdiğiniz sitede bayağı geniş seçenekler var. Absolutely:)

      Sil
  7. Müzik de pek iyi geldi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Resimlerin arkasına müzik gizlemeyi sizden öğrendim bu arada;)

      Sil
  8. klezmer müziği hep güzel olur zaten. karpostal eline sağlık. bana da yap dediler ama zor geldi hazırlamak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, hastasıyım:) Sen boş ver, bol bol kitap oku, film, dizi izle bize anlat. Ben bunları yapamadığımdan bir işe yaramayı denedim:)

      Sil