KATEGORİLER

3 Ekim 2020 Cumartesi

ÇÖL ÇİÇEĞİ 10

 


ARTIK GELME...

Gelmesini istediğim o, artık gelmesin, gelmemeli

Gelmesi bana sadece acı ve ıstırap

Bu sevgi, bu aşk, evlilik benim sonum olacak

Ve ben bunları artık istemiyorum, gelmesin

Gelmemeli, bazı şeyler olmasa da olur...

Artık daha mutlu, daha güçlü, daha dik durmak istiyorum.

Zarar göre göre bitmek istemiyorum,

Anlamayan bir kalpte yaşamak istemiyorum

Gelmesin, en güzeli...

Yoksa bu ilişki ölümüm olacak,

Katilim olacak, o gelmesin...

Çöl Çiçeği

2 yorum:

  1. sen mi yazdın bunu yani yoksa çöl çiçeği mi yazdı :) kurgu öykü gibi olduğu için sen de yazmış olabilirsin yanii :) sen yazdıysan bravo dicektim deee türünün dışına çıkıyon yaniii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nerdeeee:) Şiirler Çöl Çiçeği tarafından yazılmıştır. Ben sadece bir iki rötuş attım. Keşke yazabilsem. Hem ben böyle şiirler yazsam, eşim ipliğimi pazara çıkarır çoktan:)

      Sil