KATEGORİLER

3 Ekim 2020 Cumartesi

ÇÖL ÇİÇEĞİ 11


BİRAZ DAHA...

Uzun zaman oldu belki, belki de olmadı...

Kendi başıma sahilde oturup dalgaları dinlemek huzur veriyor

Yargılamıyorum artık, ne kendimi, ne başka birini

Her şey tam da olması gerektiği gibi, böyle olmalıymış, oldu

Şu an bunu yaşamalıymışım, yaşıyorum

Ama biliyorum yalnız değilim, 

Bir yerlerde benim gibi birileri var, bu da geçecek.

Ve yeni bir acı daha gelecek

Ama olsun, olması gerektiği gibi

Belki de sessiz bir kabulleniş benimki

Dupduru, yepyeni bir ben gelecek, az kaldı

Biraz daha dayan Çöl Çiçeği, biraz daha...

 Çöl Çiçeği

4 yorum:

  1. Dayansın Çöl Çiçeği! Kendi için ve hepimiz için!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Artık o zor günleri atlattı. Şimdi daha iyi:)

      Sil
  2. yeni bir acı daha gelmesin ne ya gelcek diye bişey yok ki :) yeni bir ben gelir tabiii hadi işallah :) kabullenişler türk kadınları neleri kabulleniyooo, ne evlilikler var yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hakikaten çok şaşırtıcı. Ne kadınlar var de mi? Belli ki henüz kafadan tam atamamış:)

      Sil