KATEGORİLER

27 Kasım 2019 Çarşamba

444 0 333

Pes mi yuh mu diyeyim bilemedim artık. Son haftanın her günü en az üç sefer aranıyorum. 444'lü numaralardan nefret ettiğim için ekranda gördüğümde telefonu açmaktan alıkoyuyordum kendimi her seferinde. Fakat yine de rahatsız edici. Elindeki işi bırak, cebinden telefonu çıkar ya da şarja koymuşsun zil sesini duyunca koştur git yanına ekranda aynı numara.

Merak ettiğimden değil de belki bir kez cevap verirsem keserler aramayı deyip bastım telefonun aç tuşuna. "İyi günler, Garanti Bankasından ben Yağmur. Sayın ... ile mi görüşüyorum?" Evet dedim, gayri ihtiyari. Karşı tarafta ses yok. Alo, alo deyişlerim karşılıksız kalınca kapatmak zorunda kaldım.

Yarım saat sonra aynı numara aradı tekrar. Açtım. "İyi günler, Garanti Bankasından ariyorum, ben Yağmur. Sayın ... ile mi görüşüyorum?" Evet dedim, demin de aramıştınız, siz aynı Yağmur Hanım olmalısınız. Hayır dedi, bir dakika müsaade ederseniz arama kayıtlarına bakayım. Az sonra dönüp, evet bugün aranmışsınız. "Bana neden inanmıyorsunuz?" diye sordum. "Siz başka bir Yağmur'la görüşmüş olabilirsiniz" diye cevap verdi. "Tamam da bunun ne önemi var, sizin beni ısrarla aramanızın nedenini öğrenmek istiyorum." dedim.

"Bonus kart hakkında bilgi vermek istiyordum, müsaitse.." Sözünü keserek "Bakın Yağmur Hanım, konuyla ilgilenmiyorum, bir haftadır sürekli aramanızdan da rahatsız oluyorum. Lütfen notunuzu alın ve bir daha beni bilgi vermek için bu numaradan aramayın." Yağmur hanım, "Peki o zaman, yasal prosedür gereği sizin şubemize gelip ya da ATM 'lerden iletişim özelliklerinizi değiştirmeniz lâzım" deyince sinirler tepeme çıktı. "Şimdi siz beni rahatsız etmemeniz için bankanıza müracaat etmemi bekliyorsunuz? Üstelik bunun yasal olduğunu söylüyorsunuz öyle mi?" dedim. Karşımdaki "Aynen öyle, yasal mevzuat efendim." deyince kendime mi yanayım, bu saçma görevi üstlenen Yağmur'a mı yoksa bunu yasal hale getiren ya da bu saçmalığa dur demeyen yöneticilere mi küfür etmem gerekiyor bilemedim. Sadece bir "pes yani" nin arkasından gür sesle bir "yuh" çekmekle yetindim.

15 yorum:

  1. Ben dayanamayıp engelledim artık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Peki, ben bunu niye düşünmedim??? Hemen engelliyorum:)

      Sil
    2. Akıllı telefondan vazgeçmemek için bir neden daha :)

      Sil
  2. Israrla aranmak gerçekten sinir bozucu oluyor. Bende yeter artık sussunlar diye açıyorum telefonları. Sürekli arayınca her şeye evet denilecek mi zannediyorlar, nedir. -_-

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lady'nin dediği gibi engellemek en iyisi:)

      Sil
    2. 3 evetle uğurlanmak istemiyorsanız asla evet demeyin açarsanız da :)

      Sil
    3. Engelledim, artık o numara arayamaz beni. Ama onlarda numara çok:)

      Sil
  3. Maalesef Avusturyada bile bu gerrksiz aramalar oluyor engelliyorum hep.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef akıl tutulması oluyor bazen bende. Engllemek aklıma gelmedi hiç:)

      Sil
  4. amaan açma sen de hiç bilmediğin nolarıııı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açmıyorum ama rahatsız ediyorlar vır vır. Engellemek aklıma gelmedi işte:)

      Sil
  5. Ben de en sonunda aramanın birine cevap verdim ve karşı taraftan yanıt alamadım. Bir kere de aramayın artık deyince bilgilerinizi değiştirin dediler. Sanırım hep aynı terane.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Engelleyin siz de. Ben öyle yaptım, kurtuldum:)

      Sil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Artık 444'lü ve 850'li ve 212, 216 kodlu numaraları açmıyor, hemen engelliyorum. Bugüne kadar sanırım beş yüz numara engellemiş olabilirim. İstanbul'da olmamam bir şans:))

      Sil