KATEGORİLER

28 Mayıs 2020 Perşembe

AIN'T GOT NO, I GOT LIFE - Mrs. KEDİ'YE...

Nina Simon (21 Şubat 1933 - 21 Nisan 2003) Caz ve soul müziğin en önemli isimlerinden. "Ain't Got No, I Got Life" parçası ünlü  "Hair" müzikalinde aklıma kazınmıştı. "Hiçbir şeyim yok fakat beynim var" diyor. "Yok" derken yüzündeki ifadeye bakıyorum, gözlerinde bir umursamazlık.

Ne bir isyan ne de kıskançlık seziyorum. sözlerinde. Sonra "Var" dediklerini öyle bir gururla sayıyor ki, baş ağrısı, diş ağrısı, Afrika dahil, her şey var... Uçuyorum onunla birlikte.

Yokları çok daha fazla: "God", "Mother", "Father", Love", "Home", "Money"... Ama her şeyin ötesinde "Ben varım" diyor, kimsenin elimden alamayacağı kafam var, beynim, ağzım, burnum, kulaklarım var.

Kimsenin elimden alamayacağı!!! Doğru ya! O elimden giderse ben zaten "yok" olurum.

4 yorum:

  1. nina eskilerden eveeet müthişlilerdeeen, hair müzikaliiii o da süfer, akueriaaaa akueriaaaa :) naftalinli şarkılar diyosooon :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kızı var Lisa, o da şarkıcı, caz söylüyor. Hair, en güzel müzikallerden:)

      Sil
  2. Mr. Kaplannnnnnnnn! Çok mutlu oldum, çok teşekkürler :) Çok güzelmiş parça <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek:) Özellikle ABD'de süregelen olayları ve hala süren ırkçılığı getirdi aklıma. Durup durup dinliyorum bu aralar. Teşekkürler:)

      Sil