KATEGORİLER

24 Mart 2021 Çarşamba

AĞAÇ EV SOHBETLERİ BÖLÜM 83

Sevgili DeepTone tarafından organize edilen Ağaç Ev Sohbetleri etkinliğimizin 83. Haftasına girmiş bulunuyoruz. Daha önceki haftaların sohbet konularını ve konuları öneren arkadaşlarımızın isim listesini burada bulabilirsiniz. Bu haftanın konusunu sevgili Andromeda belirledi. Kimimizi yakın kimimizi uzak geçmişe götürecek hüzünlü ve nostaljik müzik içerikli bir konu seçmiş arkadaşımız.

"Şu anda hayatta olmayan şarkıcılarımız hayatta olsalardı, kimlerin konserlerine gitmek isterdiniz?"  

Konserden kasıt, sanatçıların stadyumları ya da kapalı spor salonlarını hıncahınç dolduran kalabalıklara saz çalıp şarkı söylenmesiyse, hayatta olsun ya da olmasın hiçbir konsere gitmeyi düşünmem. Ancak sevdiğim sanatçıları, bar, gazino tarzı daha az sayıdaki insanın bulunduğu yerlerde ya da klasik müziğin sergilendiği konser salonlarında  izlemek isterim. Hayatta olmayan sanatçılar arasında aklıma ilk gelen isim Tanju Okan oldu. Bunun dışında ülkemizden konserine gidebileceğim ikinci bir isim bulamadım. Fakat yurt dışından daha fazlasını sayabilirim. Amy Winehouse, Ray Charles, Beatles,  Frank Sinatra, hayata dönmeleri durumunda konserlerine gitmek isteyeceğim sanatçılardan bazıları.

16 yorum:

  1. Bu haftaki konuda her yazı bir anı canlandırıyor :-) Ama ne yazık ki Tanju Okan'ın yaptığı müziği çok bilmiyorum �� Belki dönem olarak yetişemediğimdendir..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tanju Okan'a yetişmemiş olabilirsiniz. "Kadınım" şarkısını çok beğenirim. Ne yazık ki genç yaşta kaybettik.

      Sil
    2. Tanju Okan'ın "Kadınım" şarkısını biliyorum.Allah rahmet eylesin. Amy Winehouse da çok genç yaşta ne yaziki yitip giden bir sanatçı:(

      Sil
    3. Şüphesiz kaybettiğimiz sanatçılar arasında pek çok sevdiklerim var. Ama nedense bu iki isim geldi ilk aklıma:)

      Sil
  2. Zeki Müren..Muzeyyen Senar ve Elvis

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepsi kendi dallarında süper sanatçılar. Diğer taraftan zevk meselesi tabii. Bir de mekanın önemi var sanırım. Üçünün arasında tercihimi Elvis'ten yana kullanırım:)

      Sil
  3. Her yitip giden sanatçı değerli bence ve insanlara mutlaka duygu olarak dokunmuş sanatçılar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlaka ama bazıları bazılarının gözünde daha değerli:)

      Sil
  4. bu konsept gerçekten güzel :) baya da sürdü açıkcası. kaleminize sağlık diyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım yıllarca sürecek. Haklısınız, ben de bu konsepti çok tuttum. Teşekkürler:)

      Sil
  5. tanju okan, urlalı alkolik amcamız de miiii :) koy koy koy koy şarkısı vaar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ta kendisi, kayınpederimin arkadaşıymış muhterem:)

      Sil
  6. Amy Winehouse,Beatles... Bende konserlerine gidebilmeyi isterdim.

    Siz dedikten sonra merak edip baktım bildiğim bir şarkısı yoktur diye düşünüyordum ki bildiklerim varmış. İkinci şarkıyı bitirip üçüncüyü dinledim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amy Winehouse'u ölümüne yakın tanıdım. Back to Black, Rehab, You Know I'm No Good favorilerim. Beatles zaten efsane:)

      Sil
  7. Tanju Okan haklısız. Ne güzel bir sestir o.

    YanıtlaSil